folkesson

Alla inlägg under juni 2010

Av folkesson - 22 juni 2010 22:08

Nu är det dags att skriva lite, jag har blivit sämst på att skriva på bloggen! Tappat sugen lite tyvärr men det handlar inte om bloggen utan att det går så där med min lilla pålle.

Tur att jag har fått komma till Ida och rida ett par ggr hon är alltid så bra, hjälper och stödjer. Lena Puke finns också alltid hos Ida, jättebra engagemang och fixar med bra tränings tillfälle. Stort tack för det...


Nu måste jag hitta tillbaka till min ridning igen....skall försöka att träna mycket böj och gymnastikövningar så kanske det löser sig.


Emmy rider inte heller så mycket, Sandy har varit halt- stukning troligtvis men nu är hon bättre nu skall vi sätta igång igen.


Emmy vill att vi ordna ett ridläger för hennes kompisar, bra idé men vi har ju inte så många hästar, men vi har ju några katter men dom kan man ju inte rida på men vi har en trähäst också :) ha ha ...  förresten vi ha 4 st järnhästar också det är ju bra där finns ju en broms som funkar.  




Ovido - Quiz & Flashcards