folkesson

Alla inlägg under augusti 2013

Av folkesson - 26 augusti 2013 22:03

Ryggeländet strulade till sig när det var dags att komma i tävlingsform.

PÅ fredagen innan tävlingen så blev jag dålig i min rygg, och fick helt enkelt ställa in allt tävlande. Så jag åkte ned till Johannishus som publik istället. 

Kul att se alla förväntas fulla ryttare och med stor respekt inför C-tävlingens ganska svåra banor. 


PÅ onsdagen innan så var vi hos Paulin i Eringsboda och körde ett ganska hårt pass, galoppövningar över kavalettibommar. Tjo det gick undan....glad att min häst går så fantastiskt bra nu.

Tack Paulin för din hjälp med min Pållis, det är fantastiskt kul. 

 

Här är några bilder från förra tävlingen. Fantastisk skärpa, bilderna är tagna av Linn J



 


         

 

 

 


Av folkesson - 7 augusti 2013 12:25

Sommarbild från midsommarafton



      

Vilken sommar! Sol och bad, slappa dagar. 

Hästarna har inte gjort för mycket i sommar, det är så skönt att ha det lite ledigt från passning och mockning, så hjärnan bara flyter iväg och man gör annat. 

En och annan skogtur, lite ridning på banan, det är allt.


Nästa helg är det tävling i Johannishus, denna gången är det på lite högre nivå, det är C- tävling och det innebär lite svårare nivå. 


Lite kul faktiskt, något att träna inför.


Sommarbild med Kajsa, Emmy och Jonne. En skön tur i skogen som uppskattas av Pållarna.


 





Presentation


Folkessons hästblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards