folkesson

Alla inlägg under maj 2013

Av folkesson - 19 maj 2013 15:17

Kul med tävling! 

Idag har vi varit på årets första tävling. Regnet bara öste ned, allt blev ju hur blött som helst, 12 plusgrader och regn. Hu va kallt.

Men vad gjorde det när Kusan o jag lyckades så bra. 3 : plats i Western riding, bara en poäng efter första plats. I Trailen gick det egentligen ännu bättre enligt domarens poäng så hade vi faktiskt kommit i toppen om det inte hade varit för den dumma stål grinden som finns på EWR. Kusan fastnade med foten i den metallregeln som ligger i botten, och så fick vi med oss hela grinden på ngt sätt, så jag flög av hästen och tjo fadderittan! 

Nu så här någar timmar efter så är jag så nöjd och glad efter dem bra poängen vi fick. 

Några tappra i publikhavet, var ju Lena och Gina som var Jonnes och min gromer. Tack för hjälpen bara så ni vet, så är ni så värdefulla. 

Nu är jag faktiskt lite sugen på att tävla mer denna säsongen. 

Kusan o jag.

 


Idag hade jag min fina buckla som jag fick när fyllde år av mina vänner, Pauline, Karin och Sussan. Tror att denna blir min tur buckla:) 

 



Jonne och Eskis i Ranch trailen, duktiga som fixade släpan. 




 


Ovido - Quiz & Flashcards