folkesson

Alla inlägg under april 2012

Av folkesson - 5 april 2012 18:47

Idag gick Shiny och jag på lång promenad, så duktig. Inte ens ett gnägg,jag joggade och hon följde snällt med, vi gick över broar, över stock och sten, det var inga problem. I helgen skall jag föröka att lasta henne, lite smått iallafall.

Idag har jag ridit min Pålle ett litet slag, har satt upp målet att kunna tävla i vår, men stött på lite problem med min rygg men jag hoppas att det skall lösa sig. Jonne har hjälpt mig lite och det är så skönt att få lite hjälp med ridningen när man inte är OK.


Den 22 April är det tävling i Johannishus, jag har tänkt att ställa upp i två grenar. Jonne har lovat och tävla Kusan om jag inte blir fit for fight i min rygg


I veckan var bästa Linn och Sussanne hos oss och höll lite lektion för Emmy och Sandy. Det kändes riktigt bra, hon hoppade och var glad, kanske kom vi på var som är problemet med Sandy och hennes lilla envishet. En droppe åsneblod har hon, men jag hoppas att vi skall komma till rätta med det.I nästa vecka åker vi nog till Lyckeby för att rida där istället, hoppas, hoppas så löser vi detta.

 Nedan ser du en bild på Shiny när hon var litet föl med sin mamma Syrakusa  




Presentation


Folkessons hästblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards