folkesson

Alla inlägg under februari 2011

Av folkesson - 26 februari 2011 19:27

Hej lilla bloggen


Nu börjar liksom min hjärna tina efter en extremt kall och lång vinter, även om det fortfarande ligger snö så känns det som våren snart är här. Dagarna är längre och det känns i luften.

Hoppas att snön smälter snart  . Idag var vi ute och red en sväng, Emmy och jag alltid lika mysigt, Emmy rider Kusan oftare nu, Kusan börjar bli en klumpeduns, så det är lättare för henne att bära Emmy än mig.


  

Här är hon, söt som socker.   





Av folkesson - 6 februari 2011 16:47

  •                        

  

 Härlig vår väder, takdropp och minst 5 plusgrader. Jag får vårkänslor, vad man längtar till vår och sommar.



Idag har vi varit ute och ridit, vi tog Johnssons runda, 3 km skrittrunda, hästarna bara njöt i vårsolen och vi med.


Emmy red på Kusan ocxh jag på Sandy, det ser nog jättekul ut när jag rider henne, hon är ju bara en liten ponny.   



Ovido - Quiz & Flashcards